2011-11-30

LAGUNTZEA HELBURU

Edozein sentimendu negatibok, edozein ekintza okerrek… eragin zuzena dauka irakaste-ikaste prozesuan; izan ere, egunerokotasuneko bizipenek eta arazoek ederki asko oztopatzen dute hezkuntza prozesu hori.

Eraginak eragin, klasean, beti ezberdindu daitezke taldetxo ezberdinak, afinitateagatik, edota dena delakoagatik batzen direnak. Eta talde horietatik at, zenbat aldiz ikusi ote dugu umeren bat baztertuta “ezberdina” izateagatik? Hau da, arazoren bat duelako, iritsi berria delako…

Horren aurrean, ezinbestekoa da hezitzaileen laguntza. Denok daukagu onartuak izateko eskubidea, gainontzekoekin egoteko eta jolasteko eskubidea… kontxo! UMEAK IZATEKO ESKUBIDEA! Beraz, egoera anitzen aurrean, klasean lantzeko jarduera ezberdinak proposa daitezke, konponbidea topatzeko helburuarekin.

Hona hemen, iaz, Hezkuntzaren Piskologia irakasgaian, taldean egindako lan bat; aipatutako egoera ezberdinen aurrean konponbidea topatzeko jarduera ezberdinak egitea bultzatzen duena, betiere, esan bezala, laguntzea duena helburu.

No hay comentarios: