Autokontzeptuak ere badu bere eragina ikasgelan, eta nola ez, hezkuntzaren garapenean. Ikasle bakoitzak autokontzeptu propioa du, bata bestearengandik desberdintzen delarik; eta irakasleak ere badu bere autoezagutza. Ikasgelan elkarreraginean aritzen direla eta, eragin zuzena dute batak bestearengan. Modu horretan, irakasleak ikasleen autoezagutza kolokan jarri dezake, edota alderantziz. Zein egoera mota suerta daitezke, bada, ikasgelan?
Irakasleak autokontzeptu ona izatea oso garrantzitsua da klaseko egoera ezberdinei aurre egiteko eta umeei behar dituzten estimuluak emateko. Irakasleak gai dela azaltzen badu, segurtasunez jokatzen badu, egoera eramangarriagoa izango da, eta umeei modu positiboan eragingo die. Pertsona guztiei momentu konkretuetan behar duten estimulua ematen bazaie, ez da arazorik egongo, eta bestela ere, beti egongo da irtenbideren bat.
Eraginak beti eragin; geure ingurukoak ahalik eta hoberen sentiarazi ditzagun, lagundu, sostengatu, babestu, bidea erraztu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario